Marketing Week: Βραβείο «Καινοτόμου Λανσαρίσματος»

Τον Οκτώβριο του 2011, το επιστημονικό περιοδικό Marketing Week ανέδειξε την Αυθεντική Wish Chocolate χωρίς την προσθήκη ζάχαρης ως ένα από τα πλέον Καινοτόμα Λανσαρίσματα σοκολάτας για τη δεκαετία 2000-2010.


«Σε μια αγορά όπου δεσπόζουν αρκετά ιστορικά brands, συνυπάρχουν αρμονικά το κλασικό με την επιχειρηματική επιθυμία για διαρκή εξέλιξη και καινοτομία». Με αυτό το κριτήριο, το περιοδικό Marketing Week ξεχώρισε την τότε νεοεμφανιζόμενη Wish για την υψηλή της ποιότητα και θρεπτική αξία. Αξιολογώντας τις σοκολάτες με συστατικά την παράδοση και την καινοτομία, ειδική μνεία έγινε στην Wish Chocolate Υγείας με Ω-3 (μία από τις 3 σοκολάτες με Ω-3 παγκοσμίως και πρώτη στη Ελλάδα) και Υγείας με Πορτοκάλι (μοναδική με βιολογικό έλαιο πορτοκαλιού).


Η σειρά της Wish Chocolate ξεχώρισε και εξακολουθεί να ξεχωρίζει για τη μοναδική διατροφική της αξία, την υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο και τη φυσική βανίλια, παράγοντες που την καθιστούν ένα λειτουργικό σνακ απαλλαγμένο από περιττά σάκχαρα και συντηρητικά, κατάλληλο για όλους.


Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το περιοδικό Marketing Week,  «Η νέα αυθεντική σοκολάτα χωρίς ζάχαρη Wish έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας στο καταναλωτικό κοινό, την αγαπημένη του απόλαυση με μια διαφορετική σύνθεση. Το νέο αυτό προϊόν έρχεται να απενοχοποιήσει τη σοκολάτα. […] Η χαμηλή περιεκτικότητα της σε θερμίδες και λιπαρά, σε συνδυασμό με τη μοναδική γεύση της, εκπληρώνουν την «Ευχή» για Υγεία και Απολαύση!». 

 

 

Πηγή: Τσάκαλος, E(2011), «Σοκολάτα 2000-2011: Με συστατικά την παράδοση και την καινοτομία», MarketingWeek, 10-16 Οκτωβρίου, σελ. 26